Mēs cītīgi strādājam, lai Tavs pasūtījums tiktu piegādāts šogad, taču, lūdzu, ņem vērā, ka tas var ierasties arī 2025. gada sākumā.

Kā mēs varam tev palīdzēt?

Paldies par izrādīto interesi par VELUX un mūsu piedāvātajiem aksesuāriem jumta logiem. Lai iegūtu kontaktinformāciju un atbildes uz biežāk uzdotiem jautājumiem, lūdzu, izmanto hipersaites, kas atrodas lapas kreisajā pusē vai apakšā.

Pirkuma apmaksa

Par pirkumu iespējams samaksāt ar bankas karti - Visa vai MasterCard, kā arī ar bankas pārskaitījumu. Maksājums jāveic ar bankas pārskaitījumu SIA "VELUX Latvia". Uzņēmuma rekvizīti ir iekļauti rēķinā - pasūtījuma apstiprinājumā. Jebkura pasūtījuma gadījumā mēs prasām priekšapmaksu par visu pasūtījumā iekļauto preci. Saņemot pasūtījumu, mēs nosūtīsim priekšapmaksas rēķinu - pasūtījuma apstiprinājumu, kurā iekļauta preces maksa un piegādes maksa, ja tāda ir.

Pasūtījums tiks apstrādāts tikai pēc apmaksas saņemšanas. Ātrākai pasūtījuma veikšanai, iesakām nosūtīt maksājuma apstiprinājumu uz VELUX e-pastu.

3D Secure

Ko nozīmē 3D drošība?
3D drošs, saukts arī par 3D drošu autentifikāciju vai 3DS, ir krāpšanas novēršanas pasākums, kuru 2001. gadā uzsāka Visa (kā Verified by-Visa). Tas darbojas kā papildu drošības slānis, veicot maksājumus ar karti. Tas sniedz klientiem drošu autentifikācijas soli pirms viņi veic iepirkšanos tiešsaistē, nodrošinot, ka viņi izmanto pareizu kartes informāciju, lai aizsargātu pret krāpšanu, kas saistīta ar karšu maksājumiem. 3DS atbalsta un atzīst lielākie debetkaršu un kredītkaršu izdevēji, tostarp VISA, Mastercard (kā Mastercard Secure Code) un American Express (kā American Express SafeKey).
 
Kā darbojas 3D drošā autentifikācija?
Jūs droši vien jau esat saskāries ar 3D drošu autentifikāciju, ja esat kādreiz par kaut ko samaksājis tiešsaistē. Kad esat gatavs maksāt par mūsu produktu tiešsaistē, jūs tiksiet novirzīts uz jūsu debeta vai kredītkartes sniedzēja 3D drošo lapu viņu vietnē. Jūsu pakalpojuma sniedzēja vietnē jums vai nu tiks prasīta parole (kuru jūs jau būsiet iestatījis savā bankā), vai arī jums būs jāievada autentifikācijas kods (kas automātiski tiks nosūtīts uz jūsu apstiprināto mobilā tālruņa numuru). Pēc tam, kad būsiet norādījis pareizu informāciju, kartes pakalpojumu sniedzējs apstiprinās maksājumu un jūs tiksiet novirzīts atpakaļ uz mūsu apstiprinājuma lapu. Tas viss tiks izdarīts ļoti ātri, un, tiklīdz būsiet atgriezies mūsu vietnē, jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu par to, ka maksājums ir veiksmīgs.
 
Kā es varu reģistrēties Verified by Visa / Mastercard Secure Code?
Verified by Visa un Mastercard Secure Code piedāvā bankas un pakalpojumu sniedzēji, nevis Visa / Mastercard tieši. Mēs iesakām sazināties ar banku vai pakalpojumu sniedzēju tieši.
 
Ko darīt, ja aizmirstu paroli?
Jūs varat viegli atiestatīt paroli. Kā tieši, atkarīgs no jūsu bankas. Ja pēc kartes datu ievadīšanas ekrānā parādās lodziņš Verified by Visa / Mastercard Secure Code, visdrīzāk būs opcija “aizmirsta parole”. Noklikšķinot uz šī, jums tiks lūgta informācija, ko norādījāt, reģistrējoties. Jūs varēsiet ātri atiestatīt paroli un turpināt iepirkties.
 

 

 

Mana banka nosūta kodu uz manu tālruni, bet dažreiz es to nesaņemu. Ko man darīt?

Ziņojiet to savai bankai, lai viņi varētu izpētīt problēmu. Iemesls varētu būt tik vienkāršs, ka viņiem nav jūsu pareizā numura. Parasti to var atrisināt ar ātru tālruņa zvanu.

Sazinies ar mums

Tālrunis: +371 63 588 817
Epasts: velux.latvia@velux.com

Darba laiks VELUX klientu servisam
Pirmdiena-piektdiena: 9:00 līdz 17:00